Pierwszą rzeczą, która robi wrażenie o Twojej firmie jest to, co jest na wizytówkach spa. Mają one reprezentować wszystko o Twojej firmie - od tego, co masz do zaoferowania, po jakość, jakiej mogą spodziewać się klienci po przybyciu do Twojego spa. Innymi słowy, wizytówki powinny zachęcać klientów do odwiedzenia Twojego salonu, a nie odstraszać ich. Jednakże, podczas tworzenia własnych, istnieje kilka dos i don'ts, na które powinieneś zwrócić uwagę.
Eksperymentuj z logo, ale nie popadaj w przesadę!
Twoje logo i nazwa firmy powinny wyróżniać się z tłumu. Unikalne, nie generyczne logo, wraz z kreatywną nazwą spa będzie łatwiejsze do zapamiętania przez klientów. W związku z tym, kreatywnie podejdź do tego, jak zaprezentujesz je na swoich wizytówkach. Twoje logo i nazwa powinny być pierwszą rzeczą, którą klienci widzą na wizytówce, więc upewnij się, że są one w środku, ale nie zajmują zbyt wiele miejsca. Rozważ umieszczenie logo i nazwy spa w błyszczącym kolorze, który jest motywem przewodnim Twojej działalności - będzie to działać jako natychmiastowy przykuwacz uwagi po przybyciu do Twojego spa! Jedną z rzeczy, których powinieneś unikać jest przesadne eksponowanie logo i nazwy spa. Użycie agresywnej czcionki (takiej, która pokrywa połowę wizytówki) lub dodanie zdjęcia logo w niskiej rozdzielczości pokazuje, że nie skupiasz się na swoim brandingu i wizerunku biznesowym. Wyobraź sobie teraz, że otrzymałeś wizytówkę, której estetyka nie jest zbyt atrakcyjna - czy odwiedziłbyś tę firmę?
Dodaj frazę, nie powieść!
Wymyślając pomysł na wizytówkę spa, pamiętaj, że mniej znaczy więcej. W związku z tym, czy nie byłoby miło mieć krótką wiadomość, która podsumowuje to, co zapewnia Twoja firma? Weźmy na przykład wizytówkę salonu fryzjerskiego - dzięki prostemu umieszczeniu nazwy firmy, logo, informacji kontaktowych i krótkiej frazy, takiej jak "Shear bliss", klienci będą wiedzieli, że mają się tam udać, aby zrobić sobie włosy. To minimalistyczne podejście może wydawać się pozbawione informacji, jednak Twoim klientom naprawdę się spodoba! Niezależnie od tego, czy specjalizujesz się w masażach, depilacji woskiem czy kombinacji wszystkiego, możesz dodać krótką frazę, taką jak: "Rozpieszczający raj" lub "The "Ah" spa". Chociaż jest to kuszące, powinieneś powstrzymać się od rozbudowywania swojej frazy do więcej niż linijki lub dwóch. Użycie 5-linijkowego cytatu, który znalazłeś, napisanego przez XVII-wiecznego mnicha kartuzów na temat znaczenia masażu, może nie być najlepszym pomysłem, ponieważ fraza powinna być krótka, zapadająca w pamięć i odnosząca się do twojego spa - nie do spa w ogóle.
Zamieść aktualne i bezpośrednie informacje kontaktowe, a nie pokryty kurzem email!
Aby klienci mogli dowiedzieć się więcej o Twoim biznesie lub po prostu zarezerwować wizytę, umieszczenie informacji kontaktowych na wizytówkach Twojego spa będzie dla Ciebie bardzo korzystne. Jeśli używasz funkcji Rezerwacji Online Versum, najlepiej będzie jeśli zamieścisz adres swojej strony internetowej, tak aby klienci mogli po prostu wpisać go i zarezerwować wolny termin. Poza tym, dodanie bezpośredniego numeru do pracy lub aktualnych stron w mediach społecznościowych jest również dobrym pomysłem. To, co nie jest dobrym pomysłem, to umieszczenie na wizytówce "info@[wpisz nazwę salonu].com". Większość klientów wie, że ten rodzaj maila to studnia bez dna, do której trafia niekończąca się dostawa spamu, w którym może zgubić się prośba o rezerwację wizyty.
Skup się na tylnej stronie - nie tylko na przedniej!
Wizytówki nie bez powodu mają dwie strony - kreatywne podejście do tylnej części wizytówki może być czynnikiem decydującym o tym, czy klient rzeczywiście odwiedzi Twoje spa. Wyobraź sobie, że na odwrocie znajduje się mini-mapa lokalizacji twojego spa, lub twoje strony w mediach społecznościowych, czyż nie byłoby to pomocne? Albo jeszcze lepiej, użyj go jako kanwy dla unikalnego projektu, który jest w całości związany z Twoją firmą - jeśli jesteś chętny na małą inwestycję, poproś projektanta kart spa o holograficzny tył karty z logo Twojej marki. W ten sposób klienci nie będą ich wyrzucać po zapisaniu danych kontaktowych. Prawie w 99% przypadków, osoba, która otrzyma Twoją wizytówkę spa, odwróci ją, aby sprawdzić czy jest coś na odwrocie. Puste miejsce na pewno nikogo nie zachwyci.
Stworzenie zapadającej w pamięć wizytówki spa jest niezbędne, aby przyciągnąć klientów do swojego biznesu. Niezależnie od tego, czy wręczysz ją samemu komuś zainteresowanemu, czy też ktoś wręczy ją w Twoim imieniu, chcesz, aby odbiorca w końcu odwiedził Twoją firmę. Wizytówka jest spojrzeniem na Twoje spa - zbyt wiele obrazów, słów i brak spójności może sprawić, że Twoje spa będzie postrzegane jako nieuporządkowane i chaotyczne.
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 0 Średnia: 0/5]Spis treści
- Eksperymentuj z logo, ale nie przesadzaj!
- Dodaj frazę, a nie powieść!
- Zamieść aktualne i bezpośrednie informacje kontaktowe, a nie pokryty kurzem e-mail!
- Skup się na plecach - nie tylko na przodzie!