Dobrze przeczytałeś - stacja selfie. Dla większości tradycyjnych i ekskluzywnych salonów, brzmi to jak obniżenie standardów Twojej działalności, podczas gdy w rzeczywistości może to być całkowity game changer.
Oto niektóre z korzyści, jakich możesz się spodziewać po wdrożeniu tego rozwiązania w swoim salonie.
Więcej zadowolonych klientów
Stacje selfie najczęściej składają się z niczego więcej niż kartonu i lustra lub dwóch - w zależności od tego, jak daleko jesteś skłonny się posunąć, ponieważ niektóre mogą być bardzo zaawansowane technologicznie i zawierać oświetlenie oraz wbudowany aparat. Celem tego rozwiązania jest zapewnienie klientom czegoś ekstra od Twojej firmy - szczęśliwego wspomnienia wspaniałej usługi, którą wykonano w Twoim salonie.
Sprawdź również: 6 kroków do doskonałej obsługi klienta
Upewnij się, że wokół stacji selfie znajduje się również nazwa Twojej marki. Jeśli klient pokocha swój nowy wygląd i zrobi sobie selfie, będzie kojarzył Twoją markę z doskonałą jakością usług i pozytywnymi wibracjami.
Promocja marki
Pewnie zadajesz sobie pytanie: "W jaki sposób nieruchoma stacja selfie może promować moją markę? Prawda jest taka, że nie! To Twoi klienci promują Twoją markę, a Twoja stacja jest idealnym pomocnikiem w ich promocji. Większość klientów, którzy korzystają ze stacji selfie to millenialsi, a nawet przedstawiciele pokolenia Z - oni praktycznie żyją i oddychają mediami społecznościowymi. Po zrobieniu sobie selfie z najnowszą stylizacją z Twojej firmy, na pewno podzielą się nim na Facebooku, Instagramie, itp.
Teraz jest doskonała okazja, aby włączyć się do akcji! Poproś klientów, aby wysłali Ci swoje najlepsze selfie z salonu i poproś o zgodę na udostępnienie go na Twojej stronie na Facebooku. Dodatkowo - niech klienci oznaczają Twoją firmę na Instagramie, kiedy dodają swoje selfie. Ich Instagramowi followersi będą wiedzieli dokładnie gdzie można dostać najlepszy balayage w mieście!
Dodatkowe korzyści
Kiedy potencjalny klient odwiedza Twoją stronę rezerwacji, jaka jest jedna rzecz, którą chciałabyś, aby zobaczył? Większość ludzi odpowiada, że portfolio wypełnione prawdziwymi zdjęciami klientów. Na swoim koncie w Versum, wyślij masową wiadomość do wszystkich swoich klientów i poproś ich o przesłanie swoich najlepszych selfie oraz o zgodę na wykorzystanie ich na Twojej stronie rezerwacji online. Kiedy nowi klienci będą gotowi zarezerwować usługę w Twoim salonie, będą dokładnie wiedzieli czego się spodziewać!
Na przyszłość, przechowuj zdjęcia klientów w indywidualnej dokumentacji klienta Versum. Następnym razem, gdy klient przyjdzie i poprosi o tę samą usługę, którą miał wcześniej, będziesz wiedział dokładnie czego szuka!
Ze swoją stacją selfie i systemem Versum w ręku, jesteś gotowa do promowania swojego biznesu kosmetycznego jak mistrz!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 5 Średnia: 5/5]Spis treści
- Więcej zadowolonych klientów
- Promocja marki
- Dodatkowe korzyści