Naucz się szybko i łatwo jak tworzyć loga salonów kosmetycznych unisex.

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Estetyka
  3. Dowiedz się szybko i łatwo, jak tworzyć loga dla ...

Wizerunek graficzny naszej działalności jest podstawowym filarem zapewniającym jej sukces, ale gdy w naszym salonie kosmetycznym obsługujemy osoby obu płci, posiadanie logo unisex może być nieco skomplikowane. Dlatego w tym artykule damy Ci rekomendacje i kilka przykładów, które możesz rozważyć wśród tysięcy logotypów salonów kosmetycznych unisex.

Kryteria do rozważenia przy tworzeniu estetycznego logo unisex

Pierwszą rzeczą, o której należy pamiętać, myśląc o logo salonu kosmetycznego unisex , jest to, że powinno ono odzwierciedlać to, o co chodzi w Twojej firmie i odwoływać się do idealnego klienta. Mając to na uwadze można wybrać jedne style nad innymi. Powinno to być obecne w kolorach, typografii i ogólnym stylu utworu, ponieważ jeśli nie masz logo, które może przekazać istotę twojej estetyki, klienci nie będą w stanie rozpoznać charakteru twojego biznesu, gdy go zobaczą.

Logo jest sposobem na identyfikację Twojej firmy, ale jednocześnie służy jako narzędzie przypominające dla Twoich klientów. Dlatego warto mieć logo proste, czytelne i z możliwością powielania w różnych mediach.

To powiedziawszy, zacznijmy mówić o unisex. W przypadku niektórych branż, takich jak estetyka czy fryzjerstwo, może to być skomplikowane, ponieważ zazwyczaj kojarzą się one wyłącznie z klientkami. Istnieją jednak strategie, które można wykorzystać, aby stworzyć neutralny pod względem płci wizerunek dla klientów.

Kolory

Kolory Twojego logo są pierwszą rzeczą, którą widzą klienci, więc jeśli chcesz zakomunikować, że jesteś salonem unisex, powinieneś użyć neutralnych kolorów, które nie są natychmiast kojarzone z mężczyznami lub kobietami.

Zalecamy stosowanie zieleni, kolorów ziemi, żółci lub pasteli. Dzięki temu będziesz miał swobodę twórczą w budowaniu swojej palety kolorów, nie martwiąc się o wygląd unisex.

Typografia

Szczegóły, takie jak czcionka, której używasz w swoim logo, są ważne, jeśli chodzi o przekazywanie istoty Twojej firmy. Ogólnie rzecz biorąc, kursywne lub bardzo cienkie czcionki są kojarzone z sektorami kobiecymi, podczas gdy ich odpowiedniki, bardzo ciężkie i grube czcionki, są kojarzone z przeważnie męskimi sektorami.

Aby tego uniknąć, możesz znaleźć rodzinę krojów pisma, która identyfikuje Twoją estetykę bez utraty istoty unisex, której szukasz.

Ikony

Jeśli myślisz o logotypach innych estetyk to zapewne pamiętasz ikony takie jak kobiety z długimi włosami czy kobiece sylwetki. Są to takie ikony, których powinieneś unikać, aby zachować uniseksowy styl swojego logo.

Możesz wykorzystać zarówno męskie, jak i żeńskie ikony, które pokażą uniseksową cechę Twojej estetyki, lub użyć elementów neutralnych, ale typowych dla sektora biznesowego, takich jak nożyczki, maski na twarz czy uśmiechy.

Przykłady logotypów salonów kosmetycznych unisex

Biorąc pod uwagę elementy, na które już zwróciliśmy uwagę i sposób ich implementacji, pokażemy teraz serię logotypów salonów kosmetycznych unisex, które możesz wykorzystać jako punkt wyjścia do stworzenia graficznego wizerunku swojego salonu kosmetycznego. canva.com

Dzięki zastosowaniu neutralnej typografii i koloru czarnego, logo to przekazuje istotę unisex, której szukasz. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu ikon typowych dla branży, klienci od razu będą wiedzieli, czym zajmuje się Twoja firma. Jest to prosta alternatywa, łatwa do powielenia i możliwa do zaadaptowania do każdego rodzaju usługi, którą oferujesz w swojej estetyce.

canva.com

To logo ma więcej odważnych kolorów, które możesz wykorzystać na swoją korzyść, a ilustracja sugeruje, że zaspokajasz potrzeby obu płci. Jest to znacznie bardziej zabawna i młodzieńcza alternatywa, którą możesz wprowadzić w życie w przypadku, gdy Twoimi idealnymi klientami są młodsi ludzie.

canva.com

To ostatnie logo wykorzystuje neutralne kolory i ilustracje, które pokazują obie płcie, aby przekazać uniseksowe przesłanie biznesu. W odróżnieniu od poprzedniego logo, ze względu na rodzaj używanej ikony, to logo mogłoby towarzyszyć bardziej eleganckiej firmie, której grupą docelową są osoby dorosłe.

Posiadanie logo jest ważnym elementem graficznego wizerunku Twojej estetyki. Niezależnie od tego, czy chodzi o powielenie go na uniformach pracowników, czy wykorzystanie w postach w mediach społecznościowych, musisz wybrać opcję, która zdoła przekazać unikalną istotę Twojej firmy.

Powiązane artykuły:

  1. Wszystko co musisz wiedzieć o instagramie, aby przyciągnąć klientów do swojego salonu kosmetycznego.
  2. Stwórz reklamę, która przyciągnie do Twojego salonu wielu klientów.
  3. Twórz atrakcyjne broszury i zobacz przykłady najlepszych z nich.

Story Page