3 podstawowe zasady przygotowania salonu na Halloween

Halloween to jedno z najpopularniejszych świąt obchodzonych w Stanach Zjednoczonych, które w ostatnich latach stało się modne na całym świecie. Przyjaciele i rodziny spotykają się i spędzają czas, przebierając się za straszne postaci, zbierając smakołyki, uczestnicząc w nocnych imprezach lub lokalnych festynach. Zanim jednak to zrobią, muszą odpowiednio wyglądać, a sztuczna krew, świetliste kolory włosów i farby do malowania zwłok - to wszystko robi się w zakładach fryzjerskich i kosmetycznych. Aby wziąć udział w akcji, oto jak powinieneś się przygotować, aby jak najlepiej wykorzystać to święto.

Opracuj przemyślany plan

Zanim zaczniesz zamawiać sztuczną krew i cukierki, omów to wydarzenie z pracownikami, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, że mogą oni mieć inne plany. Następnie należy określić cel imprezy - czy chcesz zwiększyć przychody? Rozpropagować informacje o swoim salonie i usługach? A może powiększyć bazę klientów? Oto kilka pomysłów na osiągnięcie tych celów:

  • Zwiększenie przychodów: Zaoferuj klientom różnorodne usługi związane z Halloween i zapewnij kilka przecenionych produktów.
  • Rozpowszechnienie informacji o Twoim salonie: Rozdaj klientom kartę upominkową i zachęć ich do przyprowadzenia znajomych następnym razem. Warto również umieścić na karcie strony Twojej firmy w mediach społecznościowych, aby klienci mogli Cię łatwiej znaleźć.
  • Rozwijanie bazy klientów: Po wykonaniu usługi zapytaj każdego klienta, czy byłby zainteresowany otrzymywaniem atrakcyjnych ofert od salonu. Zapisz ich dane (imię, numer telefonu, e-mail, itp.) w bazie danych klientów Versum i wyślij wiadomość z podziękowaniami do wszystkich osób, które uczestniczyły w imprezie z okazji Halloween.

Rozpowszechniaj informacje o imprezie

Mając poinformowanych pracowników i cel w głowie, powinieneś zacząć przygotowywać promocje i aktywować je z co najmniej 2,5 tygodniowym wyprzedzeniem, ponieważ klienci muszą znaleźć na to czas w swoich napiętych grafikach. Utwórz wydarzenie na Facebooku, aby przyciągnąć klientów, którzy śledzą Twoją stronę, lub - jeszcze lepiej - uruchom newsletter ze swojego konta w Versum, aby bezpośrednio dotrzeć do swojej bazy klientów. Zamieść wszystkie istotne informacje, takie jak czas i miejsce wydarzenia, wraz z atrakcjami, które będą prowadzone oraz wszelkimi warunkami wstępnymi wymaganymi do uczestnictwa.

To doskonała sytuacja do rozpoczęcia pracy nad swoim celem - zachęć klientów do przyprowadzenia znajomych, w zamian otrzymają oni atrakcyjną ofertę oraz zostaną dodani do Twojego programu lojalnościowego. Twoi stali klienci są najlepszymi promotorami marki, a z ich pomocą baza klientów, przychody i świadomość marki będą rosły w szybkim tempie. Należy pamiętać, że w miarę zbliżania się daty wydarzenia należy przypominać klientom na kilka dni przed jego rozpoczęciem.

Ponadto warto rozważyć wykorzystanie reklam na Facebooku i Instagramie do lokalnej promocji wydarzenia.

W trakcie i po wydarzeniu

Po zrobieniu wszystkich niezbędnych zakupów i przygotowaniu smakołyków, dekoracji na Halloween, malowania twarzy i napojów, jesteś gotowy do rozpoczęcia imprezy! Przez większą część wieczoru Ty i zespół będziecie prawdopodobnie bardzo zajęci - ale pamiętaj, aby znaleźć czas na nawiązanie kontaktów z uczestnikami. Poznaj jak najwięcej z nich i daj im wizytówkę lub zaproś ich do programu lojalnościowego - jeśli dobrze się bawią i dobrze oceniają usługi, są szanse, że z chęcią zostaną Twoimi klientami, jeśli jeszcze nimi nie są.

Gdy impreza dobiegnie końca, podziękuj wszystkim, którzy wzięli w niej udział, i zostaw im pożegnalny prezent - zachęć ich nagrodą niespodzianką za obecność, którą otrzymają za pośrednictwem wiadomości e-mail. 10% zniżki na dowolną usługę, darmowa torba z prezentem za przystąpienie do programu lojalnościowego lub oferta "kup jeden, a drugi dostaniesz gratis" to tylko kilka pomysłów, od których warto zacząć. Nie zapomnij dodać zdjęć z wydarzenia na swoich stronach w mediach społecznościowych i oznaczyć klientów, którzy w nim uczestniczyli. Z pewnością spodoba im się ten miły gest i docenią Twoje zaangażowanie w to, aby klienci czuli się i wyglądali doskonale.

Wypróbuj Versum za darmo

[Ogółem: 3 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Stwórz przemyślany plan
  • Rozpowszechnianie informacji o wydarzeniu
  • W trakcie i po wydarzeniu
Zapisz się do newslettera Z polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj.

Story Page