Ulotki - samo słowo przywołuje na myśl niepozorną osobę na rogu ulicy, rozdającą ulotki dla jakiegoś nieznanego biznesu. Yikes. Dla wielu właścicieli salonów fryzjerskich, myśl o marketingu ich działalności w ten sposób jest prawie cringe-worthy. Jednakże, jeśli wykonywane prawidłowo, metoda ta może być kopalnią złota. Więc jak dokładnie ulotki mogą pracować na korzyść salonu fryzjerskiego?
Estetyka i informacja
Dobrze opracowana ulotka może dostarczyć informacji na temat wielu rzeczy związanych z salonem fryzjerskim - wielkie otwarcie, rabaty, nowe usługi, wydarzenia lub ogólne informacje na temat Twojej firmy. Aby przekazać swoją wiadomość i mieć go osiągnąć odbiorców docelowych, upewnij się, że wszystkie istotne informacje można znaleźć na ulotce. Uwzględnij najbardziej oczywiste rzeczy, takie jak nazwa firmy, numer telefonu, adres oraz wiadomość, z którą chcesz dotrzeć do klientów.
Większość ulotek salonów fryzjerskich i kosmetycznych jest tworzona w celach promocyjnych, więc dołączenie zdjęć usług, listy zabiegów i produktów, z których korzystasz, będzie świetnym dodatkiem. Pamiętaj, że jeśli oferujesz rezerwację online, dodanie adresu URL Twojej strony internetowej stanowi duże ułatwienie dla klientów.
Chociaż informacje o Twoim salonie fryzjerskim są ważne, to sposób ich wyświetlania również odgrywa ważną rolę w tworzeniu ulotki. Powinna ona zawierać tylko najistotniejsze informacje o salonie - najczęstszym błędem popełnianym przez ludzi jest podawanie zbyt wielu informacji, co skutkuje przepełnieniem ulotki. Upewnij się, że jest ona łatwa do odczytania i napisana elegancką czcionką. Mimo, że większość programów posiada wbudowaną funkcję sprawdzania pisowni, dobrze byłoby sprawdzić swoją pracę dwukrotnie, na wypadek jakichkolwiek błędów ortograficznych lub interpunkcyjnych.
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja!
Wracając do niepozornej osoby na rogu ulicy - największym błędem w rozdawaniu ulotek jest robienie tego na każdym przypadkowym rogu ulicy. Zadaj sobie pytanie: "jaki procent osób otrzymujących moje ulotki to moja grupa docelowa"? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że ludzie, którzy znajdują się na ulicy, spieszą się, aby dotrzeć do celu i nie są zainteresowani ulotkami w tym momencie.
Zamiast testować swoje szczęście, buduj sojusze z innymi firmami! Skontaktuj się z personelem lub właścicielami kawiarni lub restauracji, które regularnie odwiedzasz i poproś o pozostawienie ulotek - możesz dać ich pracownikom miłą zniżkę w Twoim salonie lub zaoferować promocję ich biznesu! Warto również skontaktować się z punktami turystycznymi w Twojej okolicy. Jeśli Twój salon znajduje się w mieście zależnym od turystów, skontaktuj się z firmami, które działają w branży turystycznej i zapytaj o opłaty za stacje rozdawania ulotek. Choć nie są one bezpłatne, te stacje zlokalizowane w miejscach skoncentrowanych na turystyce są doskonałym miejscem do rozpowszechniania swojej nazwy!
Dodatkowe pomysły!
Ulotka salonu kosmetycznego lub fryzj erskiego jest świetnym nośnikiem informacji o Twoim salonie, ale możesz podnieść jej jakość i sprawić, że przyciągnie ona jeszcze więcej klientów do Twojego salonu fryzjerskiego! Zapewnij niewielki, ale kuszący rabat na swojej ulotce - klienci, którzy odwiedzą salon i przyniosą ją ze sobą, są uprawnieni do skorzystania z Twojej oferty. Aby uczynić to jeszcze bardziej ekscytującym, stwórz ofertę dla klientów, którzy przyprowadzą poleconego przyjaciela lub członka rodziny i zaoferuj im wyjątkowy prezent, taki jak torba upominkowa lub karta usług!
Wypróbuj Versum za darmo
[Razem: 4 Średnia: 5/5]Spis treści.
- Estetyka i informacje
- Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja!
- Dodatkowe pomysły!