Utrzymywanie kontaktów społecznych w zapracowanym salonie - co powinieneś publikować?

Zbyt zajęty, by publikować posty na swoich profilach w mediach społecznościowych? Każdy specjalista od włosów i urody chciałby mieć takie problemy! Ale bycie zajętym nie musi oznaczać, że masz mnóstwo rezerwacji - czasami pojawiają się sprawy osobiste lub po prostu jesteś zbyt przepracowany zadaniami, które uniemożliwiają Ci utrzymanie obecności w mediach społecznościowych. Potencjalni klienci zawsze odwiedzają strony salonów w mediach społecznościowych, aby zobaczyć ich pracę, więc co pusty profil mówi o Twojej firmie? Nic dobrego.

Jak cenna jest obecność w mediach społecznościowych dla firm fryzjerskich i kosmetycznych?

Tak cenne, że może wpłynąć na decyzje klientów, aby rzeczywiście odwiedzić firmę. Czy poszedłbyś do salonu, który miał najnowszą zawartość na swoich stronach w mediach społecznościowych z 2017 roku? Czy też wolałbyś odwiedzić taki, który regularnie udostępnia zdjęcia swoich zabiegów, opinie klientów i nowości? I jasne, mogą mieć świetne recenzje na wielu stronach bez bycia aktywnym w mediach społecznościowych, ale skąd wiesz, czy zapewniają one odpowiednie leczenie, którego szukasz? Możesz być na poszukiwania Billie Eilish zielony i czarny combo, ale twoja randka w ciemno salon specjalizuje się w zabiegi włosów specjalnie dla starszych klientów, którzy rzadko, jeśli kiedykolwiek iść z Twojego stylu. Teraz, po tym wszystkim, nadszedł czas, aby zająć się słoniem w pokoju - jak pozostać towarzyskim, gdy jesteś zajęty?

Nie przesadzaj z treścią

Rzadkie publikowanie treści to znak, że Twoja firma fryzjerska lub kosmetyczna może nie radzić sobie zbyt dobrze, ale czy to oznacza, że powinieneś zalewać swoje strony fanowskie treściami 24/7? Twoi klienci na pewno by tego chcieli, ale bądźmy szczerzy, tworzenie zbyt dużej ilości treści lub spędzanie wielu godzin na edytowaniu kilku zdjęć przed i po pochłonie większość Twojego czasu, powodując złą organizację pracy i wypalenie zawodowe. Zalecamy, abyś utrzymał wszystko w prostocie i miał tylko kilka różnych rodzajów treści. Twoje kreatywne narzędzia obejmują transmisje na żywo, filmy i zdjęcia - używanie kombinacji wszystkich trzech jest świetne, ale istnieje prawdopodobieństwo, że możesz nie mieć czasu na tworzenie każdego z nich, zwłaszcza strumieni na żywo.

O ile nie obsługujesz hollywoodzkich gwiazd filmowych lub masz bardzo szanowaną firmę i nazwisko, z którym musisz się zżyć, przynoszenie dyfuzorów światła, lamp i spędzanie dużej ilości czasu na edycji zdjęć i filmów nie jest konieczne. Jeśli masz odpowiednie oświetlenie, dość dobry aparat w telefonie i kilka aplikacji do edycji, to możesz śmiało ruszać. Oczywiście, chcesz, aby Twoje treści wyglądały niesamowicie, ale inwestowanie w drogi sprzęt i jego ustawianie niekoniecznie jest wygodne.

Co powinienem publikować?

Wszystko, co mówi coś o Twojej firmie i o tym, co oferujesz. Na to pytanie możemy odpowiedzieć jednym zdaniem, jednak jest w tym coś więcej. Publikując zdjęcie, wideo lub live stream, powinieneś mieć na uwadze cel, inny niż wypełnienie pustki, jaką jest Twój social media feed. Pamiętaj, że każde medium ma swoje zalety.

  • Filmy i transmisje na żywo: dlaczego klienci mieliby kupować Twoje produkty i zabiegi? Mając na uwadze wszystkie te powody, przełóż je na treści wideo! Twórz krótkie filmiki, opisujące korzyści płynące z danej usługi, lub jak zastosować jeden z Twoich produktów w domu. Dodatkowo, rozważ zrobienie raz na jakiś czas Q&A, gdzie klienci zadają Ci pytania dotyczące Twojego zawodu. Ten rodzaj treści pokazuje im, że jesteś profesjonalistą w swojej dziedzinie i daje im wszelkie powody, aby dokonać rezerwacji właśnie u Ciebie. Takie treści są idealne do zwiększenia sprzedaży i uzyskania większej liczby rezerwacji, a także do zacieśniania więzi z klientami.
  • Zdjęcia: Zdjęcia przed i po, zdjęcia wnętrza salonu lub Twojego zespołu pokazują klientom, czego mogą się spodziewać po wizycie w Twojej firmie. Dzięki temu medium, Twoja kreatywność może rozkwitnąć! Dodaj zdjęcia śmiejącego się zespołu lub cudownego, tęczowego balayage. Zamieść również materiały marketingowe, takie jak informacje o najnowszych ofertach, dostępności w ostatniej chwili lub terminach określonych wydarzeń. Zdjęcia są idealne do przekazywania informacji klientom, jak również do promowania tego, co masz do zaoferowania.

Znajdź czas!

Jeśli utknąłeś robiąc papierkową robotę, obliczając prowizje dla pracowników, generując raporty sprzedaży, itp., to nie usprawniasz swoich zadań. W rezultacie masz mniej czasu na tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych. Aby lepiej wykorzystać swój czas, zautomatyzuj te zadania z Versum, oprogramowaniem dla biznesu fryzjerskiego i kosmetycznego. Dzięki niemu, będziesz w stanie umieścić większość z tych czasochłonnych zadań na autopilocie.

Wskazówka: załóż darmowe konto tutaj i podążaj za nami!

Versum pozwala klientom na rezerwację 24/7, wysyła automatyczne przypomnienia o wizytach, pozwala na przyjmowanie przedpłat, generuje wszystkie raporty w czasie rzeczywistym, pilnuje stanów magazynowych i dba o to, aby dane klientów były w jednym miejscu i zabezpieczone. Mając tyle czasu w rękach, będziesz w stanie zmieścić tworzenie treści w mediach społecznościowych i przerwę na lunch w jeden dzień! Ale oprócz niezawodnego oprogramowania dla firm z branży fryzjerskiej lub kosmetycznej, powinieneś mieć również kalendarz publikowania treści w mediach społecznościowych, który pomoże Ci znacznie poprawić sposób zarządzania swoim czasem. W ten sposób będziesz mógł robić zdjęcia lub nagrywać filmy z wyprzedzeniem i po prostu umieszczać je w odpowiednim dniu. Pamiętaj, że kluczowa jest konsekwencja - jeśli publikujesz treści co drugi dzień, Twoi klienci będą ich wtedy oczekiwać, więc jeśli planujesz zrobić sobie przerwę, upewnij się, że wszyscy o tym wiedzą!

Oczywiście, można kontynuować udostępnianie treści w mediach społecznościowych raz na każdą pełnię księżyca, która ląduje w piątek 13-go, ale wszyscy wiemy, jak to się skończy. Jeśli chcesz naprawdę wyróżnić swoje strony w mediach społecznościowych, zacznij od łatwego do zarządzania harmonogramu, odpowiednich mediów i narzędzia oszczędzającego czas, takiego jak Versum. Twoje darmowe konto jest w linku poniżej - zarejestruj się już dziś i zacznij robić czas dla siebie!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 1 Średnia: 5/5]

Table of Contents

  • Jak cenna jest obecność w mediach społecznościowych dla firm z branży fryzjerskiej i kosmetycznej?
  • Nie przesadzaj z treścią
  • Co powinnam zamieszczać?
  • Znajdź czas!
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.

Story Page