Właścicieli salonów i menedżerów nie dziwi, gdy słyszą, że klient narzeka na wysokie ceny. W zasadzie każda branża się z tym spotyka. Naturalnie, podejmujesz odpowiednie kroki i informujesz klienta, dlaczego dana usługa kosztuje tyle, ile kosztuje, a nawet rozważasz obniżenie ceny.
Klient wspominający o tym od czasu do czasu może nie być powodem do niepokoju, ale jeśli staje się to nagminne, to czas rozważyć wprowadzenie pewnych zmian. Zanim zaczniesz, weź to pod uwagę.
Oferuj różnorodność!
Czy Twoja firma to salon luksusowy czy taki, który zaspokaja potrzeby każdego klienta? Co ciekawe, klienci mniej narzekają na ceny w luksusowych salonach kosmetycznych, ponieważ spodziewają się, że zapłacą więcej w momencie wejścia. Aby przyciągnąć szerokie grono klientów, oferuj usługi w różnych wariantach cenowych.
Dzięki kontu Versum, stworzenie wielu wariantów jest kwestią kilku kliknięć i stają się one widoczne na Twojej stronie rezerwacji online. Klienci widzą różne ceny usług i mogą zdecydować się na zwykłą koloryzację lub królewską z zabiegiem gorącymi ręcznikami i masażem pleców.
Wskazówka: Uświadom swoim klientom, co wpływa na ceny Twoich usług i jak wiele zainwestowałeś w swoją pracę! Pobierz te specjalnie przygotowane karty cenowe, które możesz opublikować w mediach społecznościowych lub wydrukować i wyeksponować w swoim salonie.
Sprawdź swoje statystyki!
Twoje usługi są wycenione tak, jak są z jakiegoś powodu - zbadałeś ceny konkurencji, używasz produktów z najwyższej półki, a Twój personel jest certyfikowany. Jeśli jednak wielu klientów skarży się na Twoje ceny, najlepiej sprawdź swoje statystyki.
Porównaj bieżące raporty z poprzednimi i sprawdź, czy nie ma żadnych spadków przychodów z tej konkretnej usługi - dodatkowo zapytaj swoich pracowników i zaufanych klientów o ich opinie.
Być może warto zaproponować zniżkę na usługi, które zdaniem klientów są zbyt drogie. Rozpocznij kampanię marketingową i wyślij do swoich klientów masową wiadomość, zapraszając ich do skorzystania z najnowszej oferty! Na swoim koncie w Versum śledź jej popularność i sprawdź, czy się poprawiła.
Pamiętaj - nie każdy jest dla Ciebie odpowiednim klientem
Jest to zdecydowanie jedna z najtrudniejszych decyzji podejmowanych przez właścicieli salonów - zwolnienie klienta. Jeśli często są oni niezadowoleni z kosztów Twoich usług, zaproponuj im rabat. Jest to świetna opcja, aby pobudzić przepływ klientów, ale nie zawsze działa na dłuższą metę i może stworzyć klientów kierujących się rabatem.
Poinformuj ich, dlaczego Twoje usługi kosztują tyle, ile kosztują, a jeśli to się nie powiedzie, ostatnią opcją będzie uprzejme poinformowanie klienta, że that jeśli nie może zapłacić cenę, to nie można pomóc im. Na tNa koniec dnia, powinieneś zanotować danego klienta w rejestrze klientów, na wypadek gdyby powrócił.
Monitorowanie usług jest proste - z Versum, oprogramowanie dla salonu kosmetycznegomożesz łatwo generować raporty statystyczne, oferować warianty cenowe i tworzyć rabaty. Teraz jesteś gotowy do podjęcia odpowiednich decyzji dotyczących cen usług!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 0 Average: 0/5]Table of Contents
- Oferuj różnorodność!
- Sprawdź swoje statystyki!
- Pamiętaj - nie każdy jest dla Ciebie odpowiednim klientem