Firmy przyjazne środowisku są obecnie bardzo popularne i to już od jakiegoś czasu. Klienci wolą odwiedzać salony kosmetyczne przyjazne dla środowiska niż te, które są konkurencyjne, ponieważ czują się dobrze wychodząc z salonu i wiedząc, że ich wkład w rozwój świata jest pozytywny.
Twierdzenie, że jest się firmą przyjazną dla środowiska, tylko dlatego, że używa się w niej bezpiecznych produktów, nie oznacza, że się do tego stosuje. Upewnij się, że Twój salon jest ekologiczny w środku i na zewnątrz, korzystając z tych trzech wskazówek!
Oferuj produkty wolne od okrucieństwa
To smutne, ale na rynku jest wiele produktów, które są testowane na zwierzętach. Jednak w ostatnich latach na rynku pojawia się coraz więcej produktów wolnych od okrucieństwa, a wiele z nich zostało wyróżnionych przez organizacje takie jak People for the Ethical Treatment of Animals (PETA).
Nie tylko poczujesz się lepiej, wspierając słuszną sprawę, ale jest to również świetny sposób na przyciągnięcie podobnie myślących klientów do swojej firmy!
Utylizacja opakowań po produktach
Nie jest tajemnicą, że firmy kosmetyczne zużywają wiele butelek szamponów, farb do włosów, kremów nawilżających, rękawiczek itp. Produkty mogą być bezpieczne, wegańskie i cruelty-free, ale co dzieje się z opakowaniami? Najczęściej pracownicy salonów po prostu wyrzucają je do kosza, gdzie ostatecznie lądują na wysypisku śmieci. Nie jest to zbyt ekologiczne, prawda?
Zamiast tego, skontaktuj się z członkiem władz miasta i zapytaj o potencjalne możliwości recyklingu w Twojej okolicy. Przed przystąpieniem do recyklingu upewnij się, że opakowanie jest puste, a wszelkie pozostałe substancje zostały rozcieńczone przed wylaniem ich do odpływu.
Przejdź na technologię cyfrową
Kiedy słyszymy termin "przyjazny dla środowiska", jednym z pierwszych słów, które przychodzą nam na myśl, jest papier. Używamy go każdego dnia - w rzeczywistości, być może używasz go właśnie teraz, aby sporządzić notatki na temat tego, jak stworzyć ekologiczny biznes kosmetyczny. Jeśli w swoim salonie codziennie używasz papierowego notatnika i karteczek z danymi klientów, wyobraź sobie, ile stron zużywasz w ciągu roku.
Zamiast tego poszukaj rozwiązania, które nie tylko pomoże Ci zarządzać firmą bardziej efektywnie, ale także zredukuje zużycie papieru niemal do zera. Ucyfruj swoje codzienne zadania dzięki systemowi zarządzania salonem poprzez:
- Zarządzanie rezerwacjami klientów w cyfrowym kalendarzu spotkań
- Generowanie raportów statystycznych bez użycia papieru
- Elektroniczne śledzenie kart podarunkowych klientów
- Przechowywanie ważnych informacji o klientach w wirtualnej liście klientów
Versum jest idealnym dodatkiem do Twojego przyjaznego środowisku salonu - prowadź swój biznes bardziej efektywnie, jednocześnie wspierając wspaniałą sprawę!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 3 Średnia: 5/5]Spis treści
- Oferowanie produktów cruelty-free
- Utylizacja opakowań po produktach
- Przejdź na technologię cyfrową