Jeśli szukasz inspiracji do reorganizacji swojego salonu fryzjerskiego, powinieneś rozpocząć badania nad Pinterestem. W tym artykule przedstawiamy kilka pomysłów na wystrój, wygląd i sposób przechowywania, które udało nam się znaleźć online. Mamy nadzieję, że nadadzą one Twojej przestrzeni bardziej osobisty wygląd.
1. Przemyślenie sposobu przechowywania narzędzi
Przechowywanie i organizowanie wszystkich narzędzi do stylizacji w sposób estetyczny - na przykład szczotek i suszarek do włosów - może być naprawdę trudne. Jednym z ciekawych rozwiązań jest zainspirowanie się systemami Freestyle i zainstalowanie zwijanych sznurków nad głową (w oprawie oświetleniowej).
2. Zawsze korzystaj z cech swojej przestrzeni
Niezależnie od tego, czy Twój salon fryzjerski znajduje się w hotelu, na strychu przemysłowym czy mieszkalnym, pamiętaj, aby skorzystać z Twojej przestrzeni. Na przykład, salon Anthona Cristiano korzysta z wielkich okien panoramicznych i bawi się światłem dzięki całkowicie białemu wystrojowi.
3. Pamiętaj o swoim wejściu
Bardzo ważne jest jak najszybsze nadanie tonu aktywności. Klienci powinni poczuć jedyny w swoim rodzaju klimat w momencie wejścia do drzwi. Możesz użyć przedniej ściany, aby wyrazić swoje zdanie: wybierz neutralne, ziemiste kolory, aby stworzyć uspokajający efekt lub wybierz coś, co jest odważne i jasne, aby osiągnąć bardziej szalony wygląd.
4. Stwórz unikalną ścianę produktu
Ściana produktu powinna nie tylko zainteresować Twoich klientów, ale również uczynić Twoje wnętrze bardziej stylowym. Wypróbujmy kilka nowych rzeczy i włączmy do nich innowacyjne elementy, aby nadać wnętrzu bardziej oryginalny wygląd. Spróbuj wymieszać produkty z roślinami i innymi elementami dekoracyjnymi, a wszystko to umieść w drewnianych pudełkach.
5. Dbaj o detale architektoniczne
W Studio Włosów POSH wydarzyło się coś niesamowitego: krzywizna ścian idzie w parze z oświetleniem i wygląda jak faliste i kręcone ludzkie włosy. Trudno wyobrazić sobie coś bardziej ekstrawaganckiego, a jednocześnie subtelnego...
6. Nie bójcie się dziwactw
Pokaż swoim klientom swoją ekscentryczną osobowość. Jeśli to zrobisz, Twój salon będzie wyróżniał się na tle konkurencji. Drobne szczegóły, jak zabawne lusterko w kształcie serca, stworzą niezapomniane wrażenia.
7. Drobne rzeczy mają znaczenie.
Mówiąc o tym: szczegóły są absolutnie kluczowe. Mogą one zaimponować Twoim klientom jak nic innego. Tak drobny szczegół, jak urocze wizytówki z Twoim logo, może być doskonałym sposobem na ocieplenie wizerunku marki. Zadbaj o to, aby wokół Twojego salonu fryzjerskiego widoczny był ciekawy, osobisty akcent.
8. Trzymaj się swojego motywu
Jeśli wybrałeś konkretny temat, np. boho, diament lub eko-świadomość, po prostu trzymaj się go i włącz go wszędzie (zaczynając od dekoracji, kończąc na sprzęcie). Tak wyraźny, ale niepowtarzalny motyw pomaga w wyróżnieniu się i wzmocnieniu wizerunku marki.