Wskazówki marketingowe dotyczące promocji salonu w 2018 r.

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Beauty
  3. Wskazówki marketingowe, jak wypromować swoją urodę ...

Aby mieć udany salon kosmetyczny, nie wystarczy oferować wysokiej jakości usług i mieć najlepszych specjalistów w dziedzinie estetyki. Konkurencja z dnia na dzień jest coraz silniejsza, dlatego niezbędne jest posiadanie skutecznych strategii promocji. Aby to zrobić, możesz zastosować w praktyce poniższe wskazówki marketingowe:

Prowadzić aktywny blog

Udowodniono, że blogowanie może wygenerować 67% więcej potencjalnych klientów. Należy jednak pamiętać, że nie wystarczy regularne publikowanie postów. Aby blog działał, musisz dostarczyć swoim docelowym odbiorcom wysokiej jakości treści, które odpowiadają na ich często zadawane pytania.

Udostępnianie treści w mediach społecznościowych

Udostępniaj najciekawsze wpisy na blogu, ale dodatkowo promuj wiadomości, zdjęcia, infografiki i filmy, które przemawiają do grupy docelowej i pasują do tonu i wizerunku Twojej marki. Na przykład wskazówki dotyczące pielęgnacji włosów kręconych, wskazówki dotyczące głęboko oczyszczonej twarzy itp.

Wykorzystaj Facebook jako kluczowe narzędzie komunikacji

Facebook osiągnął 2,046 mld miesięcznych aktywnych użytkowników, oferując niezrównany zasięg reklamowy. Stwórz stronę biznesową, na której profilu znajdą się dane dotyczące lokalizacji salonu oraz wizerunek firmy. Za jego pośrednictwem wejdź w interakcję z odbiorcami, zaoferuj swoje usługi, obsłuż klienta i wypromuj kompletny katalog swoich prac, oczywiście zoptymalizowany wysokiej jakości zdjęciami pokazującymi wyposażenie salonu.

Wykorzystaj reklamę PPC

Płatne reklamy są doskonałym sposobem na uzyskanie widoczności w sieci, ponieważ pozwalają na segmentację kampanii według lokalizacji i demografii grupy docelowej. Platformami o największym zasięgu w tym zakresie są Facebook Ads i Adwords (64,6% osób klika w Google Ads, gdy idzie kupić przedmiot w sieci).

Ludzie z każdym dniem coraz bardziej dbają o swój wygląd fizyczny, dlatego klientów na swój salon znajdziesz wszędzie. Wystarczy, że poprzez sprytne zarządzanie marketingowe doprowadzisz ich do swojego lokalu.

Dodatkowo, jeśli szukasz profesjonalizacji swojego salonu, AgendaPro oferuje kompletne oprogramowanie, które automatyzuje rezerwacje online, zarządzanie zapasami i przepływem pracy. Oferuje również możliwość zarządzania kampanią marketingową, więc musisz się martwić tylko o dostarczenie najlepszych usług swoim klientom.

Story Page