- Strona główna
- Blog AgendaPro Beauty
- W jaki sposób oprogramowanie do ...
Posiadanie większej ilości klientów nie musi oznaczać generowania większych dochodów. Niejednokrotnie, chcąc zwiększyć sprzedaż swojego salonu kosmetycznego, spa czy gabinetu kosmetycznego, myślisz o dokonaniu inwestycji, które nie zapewniają osiągnięcia zamierzonego celu, zagrażając stabilności Twojego biznesu. Czy wiesz jednak, że oprogramowanie fryzjerskie może być wszystkim, czego potrzebujesz?
Jako właściciel lub menedżer salonu fryzjerskiego, spa lub gabinetu kosmetycznego wiesz, że poszukiwanie strategii zwiększania sprzedaży jest ciągłe, ponieważ warunki rynkowe są - również - w ciągłym stanie wahań. Oceniasz swoją sprzedaż, wydatki, liczbę klientów w danym okresie i myślisz "jak mogę zwiększyć dochody z działalności?".
Robiąc to, zaczynasz oceniać możliwe ulepszenia, strategie i inwestycje: rabaty? promocje? więcej reklamy? podniesienie cen? odnowienie estetyki miejsca? Nie sposób określić, czy tego typu działania będą miały pozytywny wpływ na wynik finansowy firmy, ale jedno jest pewne: są to ruchy "na ślepo", czyli wykonywane bez wcześniejszej oceny i wspierających argumentów.
Jak zatem możliwe jest zwiększenie sprzedaży salonu bez ponoszenia dużych inwestycji i ryzykowania stabilności biznesu? Odpowiedź prawdopodobnie leży w oprogramowaniu salonu.
AgendaPro: zwiększenie sprzedaży dzięki strategii
Oprogramowanie takie jak AgendaPro jest narzędziem, które wykracza daleko poza zwykłe planowanie wizyt klientów: jest to potężna platforma marketingowa, zdolna do zwiększenia sprzedaży salonu bez konieczności dużych inwestycji. Wynika to z jego wielu funkcjonalności, które pozwalają na dogłębne poznanie swojej publiczności i stałe informowanie jej o Twoich ruchach.
Ale jak oprogramowanie fryzjerskie - takie jak AgendaPro - może pomóc Ci zwiększyć sprzedaż w Twoim salonie?
Znasz już ich gusta, więc idź na całość!
Wraz z możliwością pozwalania własnym klientom na ustawianie własnych spotkań w Twoim salonie - w zależności od dostępności - AgendaPro zachowuje historię każdego klienta, dając Ci cenne informacje, aby zaoferować im produkty i usługi, które odpowiadają ich gustom i/lub potrzebom.
Ponieważ oprogramowanie generuje profil każdego klienta - w którym przechowywane są takie informacje, jak między innymi imię i nazwisko, alergie, poprzednie zabiegi i dane kontaktowe - nie musisz czekać, aż klient ponownie przyjdzie do Twojego salonu: możesz mu przypomnieć - za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu - że jego farba do włosów wymaga odnowienia, że minęło kilka tygodni od ostatniego masażu włosów lub że przybył specjalny produkt, który tak trudno znaleźć na rynku.
Lojalność jest bardziej opłacalna
Powyższe jest bramą do lojalności, kluczowego aspektu w sukcesie finansowym Twojego biznesu. Jest tak dlatego, że przyciąganie nowych klientów może być znacznie bardziej kosztowne niż utrzymanie tych, którzy już wykazali się lojalnością wobec Twojego salonu.
W związku z tym AgendaPro pozwala na tworzenie, pielęgnowanie i wzmacnianie więzi z klientami, poznanie ich gustów, zainteresowań, tego czego oczekują od swojego salonu kosmetycznego lub czego nie lubią u konkurencji. W ten sposób i razem z historią klienta możesz generować kampanie lojalnościowe dzięki potężnemu narzędziu marketingowemu oferowanemu przez platformę, które pozwala Ci być stale w top of mind Twoich odbiorców.
Twórz kampanie wokół wcześniej zidentyfikowanych Buyer Personas - koncepcyjnych zarysów Twoich klientów - oferuj specjalne promocje dla częstych klientów, opowiadaj o nowych nadchodzących trendach i o wszystkim innym, co może być wartościowe dla Twoich odbiorców. Masz narzędzie, teraz wszystko zależy od Twojej kreatywności.
Oprogramowanie fryzjerskie takie jak AgendaPro może być najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży w salonie lub spa, bez ryzykowania inwestycji, które nie gwarantują sukcesu. Kluczem jest maksymalne wykorzystanie narzędzi, które już masz. W tym sensie, to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania może zrobić dla Ciebie o wiele więcej niż tylko planowanie spotkań dla Twojej klienteli lub utrzymywanie uporządkowanego rejestru odbiorców: z AgendaPro możesz wdrożyć strategie marketingowe, które przekładają się na większe przychody dla Twojej firmy.